פוסטים פופולארים

פורסם על ידי : Unknown יום שבת, 12 בינואר 2013



עוד פרק אחד sad.gif אבל לפי הפרק האחרון אני חושבת שתהיה עונה שנייה!
ולהורדה... כאן
תלחצו איפה שרשום לכם...
וזאת גם הזדמנות להציג לכם את האתר הזה (רותם אחראי עליו), הוא כרגע עדיין בחיתוליו,
אבל הוא יגדל ויהיה לאתר מדהים שמכיל בתוכו מאגר של אנימות בתרגום עברי שהכל להורדה ישירה!
ובמהירות מעולה! שמרו את האתר במועדפים - אתם תהנו ממנו smile.gif

מתרגמים, מתרגמים, מתרגמים, יש כאלה שמעוניינים להיות מתרגמים בקבוצה?
מייל, מסן, סקייפ, noapr@windowslive.com

{ 3תגובות-הוסף תגובה- }

  1. תודה!!!!!
    עכשיו שאמרת שתהיה עונה שנייה, עשית לי את השבוע!!!
    ובמאמר מוסגר, אני חושבת שיוקי ממש חמוד!!!! אני מתה על החתולן הקטן הזה..!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. חחחח יוקי כמו ילד תמים כזה חמוד...

      מחק
    2. יאפ! בגלל זה אני אוהבת אותו!!!!!!
      ואהבתי את הסצנה שהוא בבית של סאקורה וכל דבר קטן בה מזכיר לו את נייאנמארו....

      מחק

- Copyright © Usami Subs - Date A Live - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -