פוסטים פופולארים

פורסם על ידי : Unknown יום שלישי, 20 בנובמבר 2012




אז כן, אחרי שהפרוייקט התחיל לפני 7 חודשים בערך - הוא מסתיים!
האנימה הראשונה שתרגמתי ושגרמה לי לאהוב יאוי ולהיות הפאנגרל שאני היום...
האנימה אחת האהובות עלי שקבוצת FREFALL תרגמה את עונה 1 והנה אני מביאה לכם את עונה 2,
בתקווה שיהיה גם עונה 3! (מה שלא נראלי, המנגה מדרדרת...)
שגם שם הקבוצה הוא על אדון אוסאמי אקיהיקו הגדול ! tongue.gif

בכל מקרה - ה ט ו ר נ ט


{ 5תגובות-הוסף תגובה- }

  1. ואוו תודה רבה!
    בכלל לא ידעתי על קיום הקבוצה הזאת.. עד כה.
    ראיתי את ההוצאה פתאום באנימה ביט.
    כיף לקבל פתאום סתם ככה עונה שלמה בלי לחכות :)

    Kai

    השבמחק
    תשובות
    1. חחחח כן, אנימה ביט באמת מפרסם קבוצות :)
      בקשה, מקווה שתהני בצפייה !

      מחק
  2. היי אני ממוכרת לאנימה הזאת אתם יודעים אם יש עונה שלישית אם הולך לצאת אם כן מתי?

    השבמחק
  3. איפה אני יכולה לראות את העונה הראשונה של זה?

    השבמחק
  4. אין לזה צפיה ישירה? אין לי אפשרות לטורנט....

    השבמחק

- Copyright © Usami Subs - Date A Live - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -