פוסטים פופולארים

פורסם על ידי : Unknown יום שני, 21 בינואר 2013




אכן כן, עוד פרוייקט תם ונשלם לקבוצה Usami Subs , ועוד חלק נחתם!
אין לי ממש מה לומר, אז צפייה נעימה tongue.gif
הורדה ישירה לפרק 13 - כאן
טורנט לכל הפרקים (13-1) - כאן

צפייה נעימה!
*הצעות לפרוייקטים נוספים, בקשות להצטרף לקבוצה וכו' - בתגובות או במייל שליsmile.gif*

{ 32תגובות-הוסף תגובה- }

  1. וואו!!!! אני לא מאמינה שזה נגמר!! ;( הסוף היה אינטנסיבי O_O
    i <3 yuuki-chan!!!!
    תודה על פרוייקט נהדר ותודה שנשארתם נאמנים אליו עד הסוף! אתם קבוצה מדהימה!!!!!

    הצעה לאנימה לתרגום: uta no prince sama!!
    הסיבה: בישים, בישים ועוד בישים!!!!!!

    ודבר נוסף- אני אשמח להצתרף לקבוצה אבל הדבר היחיד שאני טובה בו זה לתרגם או לערוך לשונית (אני אפילו יכולה לתרגם קצת מיפנית ויש לי ניסיון) הבעיה היחידה היא שאני לא מבינה בכלל בכל התוכנות האלה של העריכה והכתוביות... אז אם צריך אותי תגידו לי בתגובה ואני אצור קשר דרך המייל =)

    השבמחק
    תשובות
    1. בטח שצריך אותך! צרי קשר עם נועה מיד! סקייפ: noapr@windowslive.com
      או איתי (רותם) wtfsound@gmail.com

      מחק
    2. תרגום זה הדבר הכי הכי נחוץ, אני המתרגמת היחידה פה... :(
      צרי קשר! (איימלים וסקייפ וזה מה שרותם כתב)

      ותודה רבה! :)

      מחק
    3. ואני לא מכירה את האנימה שאמרת :O אני אקרא עליה ואולי אראה פרק :) תודה רבה

      מחק
  2. מזל טוב על סיום הפרוייקט! אני בפרק 7 בינתיים התרגום מצוין תמשיכו ככה.

    השבמחק
  3. תודה רבה:)
    מזל טוב על סיום פרוייקט. מקווה לראות בהקדם.

    Kai

    השבמחק
  4. Darker than BLACK 3
    Zero no Tsukaima F
    אלה סדרות טובות רק לאף אחד אין כוח לתרגם אותם XD
    אני ישמח אם תתרגמו אותם

    השבמחק
    תשובות
    1. יש דארק דן בלאק 3? :O לא ראיתייי @$%$^$# אני חייבת לראות!
      וזרו נו, אנימה חמודה אבל העונה האחרונה (F) משעממת ברמות.

      מחק
  5. אומנות החרב און-ליין / Sword Art Online
    סידרה קטלנית!!!!
    חבל שאף אחד לא מתרגם אותה ;(

    השבמחק
    תשובות
    1. מתרגמים אותה :) כנס לפורום אנימה אי אל ולתת פורום פאנסאב ותראה :) יצא פרק 3 לפני כמה ימים.

      מחק
  6. להמשיך rainbow מאיפה שהפסיקו(8)!
    או להמשיך Tengen Toppa Gurren Lagann מאיפה שהפסיקו(5).

    השבמחק
    תשובות
    1. חשבתי על שניהם האמת :O ראיינבואו יותר אוהבת ♥

      מחק
  7. אני מציע שתתרגמו את זטמן
    לפי מה ששמעתי זה סדרה קטלנית
    סדרה טובה צריכה מתרגמים טובים

    השבמחק
    תשובות
    1. איפה תירגמו??
      אפשר קישור או את השם של האתר
      כי אני רוצה ליראות אותו ובאנימה ביט זה רק מתוכנן

      מחק
    2. טעות שלי, לא תרגמו את כולה. תרגמו עד פרק 7 -
      https://pizza.whatbox.ca/private/chinpokomon/iSUBs/%5biSUBs%5dZetman_01v2_%5bC64BFD8F%5d.mkv
      https://pizza.whatbox.ca/private/chinpokomon/iSUBs/%5biSUBs%5dZetman_02_%5b80DE73F9%5d.mkv
      https://pizza.whatbox.ca/private/chinpokomon/iSUBs/%5biSUBs%5dZetman_03_%5b0EB6A772%5d.mkv
      https://pizza.whatbox.ca/private/chinpokomon/iSUBs/%5biSUBs%5dZetman_04_%5b1F3138D2%5d.mkv
      https://pizza.whatbox.ca/private/chinpokomon/iSUBs/%5biSUBs%5dZetman_05_%5b0A4D409A%5d.mkv
      https://pizza.whatbox.ca/private/chinpokomon/iSUBs/%5biSUBs%5dZetman_06_%5bFE82B93A%5d.mkv
      https://pizza.whatbox.ca/private/chinpokomon/iSUBs/%5biSUBs%5dZetman_07_%5b22BC7568%5d.mkv

      אלה ההרודות עד פרק 7, אין אתר או משו. בכל מקרה - תהנה :)
      זאת קבוצת iSubs

      מחק
    3. אפשר את הסיסמה והשם משתמש של ההורדות XD
      כי בלי זה אי אפשר להוריד

      מחק
    4. אהההה לא צריך מצאתי ;)
      אני מקווה שימשיכו לתרגם

      מחק
    5. אההההההההה..... אפשר בכל את השם משתמש וסיסמה??

      מחק
    6. שם משתמש: chinpokomon
      סיסמא: e036690188

      מחק
  8. למה פרק 9 לא מלא זה רק 43MB

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, תקלה.. הנה הפרק המלא:
      http://www.sendspace.com/file/phlzn8

      מחק
  9. סדרה מדהימה, אתמול הגעתי לפרק 9 וראיתי את הבעיה ( ושמתי לב שתיקנתם), בכל מקרה ראיתי באנגלית, ואחרי המשכתי כרגיל על הפאנסאב שלכם, באמת תודה:)

    ד"א אולי תקחו כפרוייקט את הסדרה Ghost hunt. היא לא סדרה חדשה, אבל היא דיי מעניינת.

    השבמחק
  10. מצפה בקוצר רוח לעונה השנייה :) (http://au.answers.yahoo.com/question/index?qid=20121225231930AAqOrJK)

    השבמחק
    תשובות
    1. מקווה שיהיה, זה עוד לא בטוח. אבל אני חושבת שכן כי בפרק האחרון הציגו דמות חדשה :)

      מחק
  11. מזל טוב מאמי על סיום הפרוייקט! :)
    בהצלחה בהמשך!
    Kuttner (ירון)

    השבמחק
  12. משבר הדרקון / Dragon Crisis או Special A Class
    שני אלה סדרות טובות

    השבמחק
  13. זאת אנימה ממש טובה!! אני ממש שמחה שתרגמתם אותה!
    רק יש לי בעיה קטנה עם התרגום שלכם, הקוד ברייקר מס' 5, רוי, היא בעצם נקבה ובתרגום כל הזמן הפניות אליה היו בצורת זכר

    השבמחק
    תשובות
    1. אני יודעתתתתתתתתתת :(
      זאת לגמרי פאשלה שלי. גיליתי שהיא בת רק בפרקים האחרונים.

      מחק

- Copyright © Usami Subs - Date A Live - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -