פוסטים פופולארים

פורסם על ידי : Unknown יום ראשון, 6 בינואר 2013



לקח מעט זמן אבל שווה את זה! פרק 11, עוד 2 פרקים ונגמר smile.gif

{ 8תגובות-הוסף תגובה- }

  1. תודדדדדדדהההההההההה!!!!!!!
    היי, אני הראשונה.... נייס....!
    תודה על ההוצאה המהירה..... ו..... ווא-או, עוד שני פרקים וגמרנו..... אני אתגעגע לסידרה הזאת...=)

    השבמחק
    תשובות
    1. תמיד יש את המנגה לקרוא, שהיא אוןגוינג :)
      האנימה סיפרה רק על חלק מכל העלילה, בערך עד צ'אפטר 35 שבנתיים במנגה יש 200 צ'אפטירים,
      ושוב - זה און גוינג :D

      ty ♥

      מחק
    2. זה מה שמבאס באנימה. רואים סידרה וקצת לפני שהיא מסתיימת, מגלים שהמנגה שלה ממשיכה אחריה. מה, הם לא יכולים להמשיך עם המנגה? הם לא חושבים על צופים עצלנים כמוני??

      מחק
    3. חחחחח זה ממש תלוי בתקציב ובסטודיו וכמובן במספר הצופים.
      וחוץ מזה לדעתי מנגה הרבה יותר כייפית מאנימה, אני כבר כמעט ולא רואה אנימות, אני קוראת רק מנגות. אם יש לך אייפון או כל מכשיר אפל אחר, תורידי באפסטור את האפליקציה "MANGA ROCK 2" ותקראי! תראי שזה כייף לקרוא ולהתקרבל בפוך :D

      מחק
    4. אבל אין לי...... מעצבן הא...?
      לא נורא, אני מקסימום אתן לך בפרטי את המייל לי ותוחלי לעזור לי עם המנגות.
      את איתי?;)

      מחק

- Copyright © Usami Subs - Date A Live - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -