פוסטים פופולארים

פורסם על ידי : Unknown יום שלישי, 1 בינואר 2013



שלום, שלום ושנה טובה!
אז הפעם אין קוד ברייקר, יש קוד גיאס smile.gif
לאלה שלא ראו קוד גיאס ולאלה שכן, כולכם יכולים להנות מהסרט.
הוא לוקח מקום באירופה ואין קשר בין העלילה של האנימה להין העלילה של הסרט.
זה סרט בן 50 דקות בערך שעבדתי עליו מאוד קשה.
ותודה לודים ורותם על העזרה בבקרת איכות וקידוד.

פרק 11 של קוד ברייקר יעלה בקרוב, אני פשוט מאוד עמוסה בימים האלו... מצטערת על העיכוב.

בכל מקרה, הורדות לקוד גיאס:
torrent
multiupload
upf

צפייה נעימה ונא שתפו את הטורנט לאחר ההורדה!

נ.ב,
מי שמעוניין לעזור בצוות וגם מי שרוצה להציע אנימות לתרגום שיצור איתי קשר!
noapr@windowslive.com

{ 11תגובות-הוסף תגובה- }

  1. תודה, נשמע נחמד.
    אני מקווה שאגמור לראות את העונה השניה מהר. מתחשק לי לראות את הסרט אחרי שא גמור תעונה השניה. למרות לפי הפוסט שלך אני יכול לפני.

    השבמחק
    תשובות
    1. yes, there is no connection between the anime and the film... :)
      (I can't type in Hebrew)

      ty ♥

      מחק
  2. אתה יכול גם לראות עכשיו, כי הסרט הוא מקשר בין עונה 1 ל2.

    השבמחק
  3. ואוו תודה רבה!!
    לא ידעתי שיש סרט אפילו.. מת על הסדרה הזאת!!

    Kai

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, הוא יוצא ביולי וגם בגלל שאני מאוהבת בסדרה הזאת, תרגמתי (למרות שהיה ממש קשה עם מלא מילים
      מעצבנות)
      צפייס נעימה!
      סראט המשך יוצר באפריל, כרגע צפוי שגם אותו אתרגם. אבל יקח הרבה זמן כי מתחילים המגנים והבגרויות...

      מחק
  4. איזו הפתעה נעימה!! גם אני לא ידעתי שיש לסדרה סרט ופתאום לראות אותו בתרגום לעברית זו ממש משמח =)
    תודה רבה על התרגום אני הולכת להוריד את הסרט ברגע זה!!

    השבמחק
  5. תודה בדיוק באתי לראות אותו באנגלית וני בקשויי מבין אנגלית

    השבמחק
  6. מתי יוצה פרק 2?

    השבמחק
  7. תתרגמו את 2? הוא יצא

    השבמחק

- Copyright © Usami Subs - Date A Live - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -