פוסטים פופולארים

פורסם על ידי : Unknown יום ראשון, 13 בינואר 2013



סקאייייייייצ'יי ♥♥ כןכן פרק מוכן ומזומן! אז רק הערה - שונאן איי, אבל לא משהו ביג דיל, זה PG 13 ...
ותודה רבה לנוי שתרגמה את הפרק *מיפנית* ותזמנה והכינה את הקריוקים היפים האלה
ובעצם נתנה מוטיבציה לפרוייקט!
הורדות: 1234

לא יודעת כמה ממכם משתמשים בזה או מודעים לזה, אבל בצד
האתר יש תוויות. כלומר, כל פוסט שאני מפרסמת אני שמה לו תווית מתאימה,
למשל כל הפוסטים הקשורים לקוד:ברייקר (הוצאת פרקים) תוכלו לראות אם תלחצו
על קוד ברייקר שבצד. המספר שלידו מסמן את מספר הפוסטים בנושא וככול
שהביטוי כתוב בכתה יותר גדול, ככה יש יותר פוסטים שקשורים אליו.
בכל מקרה רק רציתי להודיע שאת הפוסטים בנושא סקאייצ'י אני אפרסם
תחת התווית : "האהבה הראשונה הטובה בעולם" (זה התרגום העברי)


צפייה נעימה!

{ 34תגובות-הוסף תגובה- }

  1. הולי שיט!!!!!! יייאאאאייי!!!!! איזה כיף!! כל כך חיכיתי לזה! וגם ארבע פרקים בבת אחת, אתם גדולים!! תודה! (\^.^)\ 3>

    נ.ב
    תתחדשו על הלוגו החדש הוא מהמם!

    השבמחק
    תשובות
    1. חחח זה לא 4 פרקים, זה פשוט 4 דרכים שונות להורדת פרק 1 :)
      ותדוה רבה

      מחק
    2. חחחחחח אופס! כןןן הרגע ראיתי כשניסיתי להוריד P=
      אבל עדיין מגניב ^.^

      מחק
    3. אחחחח... זו אנימה פשוט מקסימה! אני מצפה לגדולות ממנה בהמשך!! וכמובן התרגום איכותי כרגיל ^.^ תודה!!!

      מחק
    4. איך הורדתם את הפרקים אני לא מצליחה

      מחק
  2. אם תכננתי לראות פעם פרינסס פרינסס, כדאי לי לראות את זה?
    אני מורידה כרגע את הפרק הזה לבדיקה ואני אחזיר תשובה אם אני ממשיכה או מוחקת.

    השבמחק
    תשובות
    1. חחחח תהני :D
      ולא ראיתי פרינסס פרינסס, לא יצא לי...

      מחק
  3. החלטתי להמשיך. ולפרוטוקול, אין לי ניסיון קודם בסוג הזה של אנימה.

    השבמחק
  4. סדרה מעולה עם תרגום מאוד איכותי. תמשיכו כך!!! מקווה לראות פרקים נוספים בקרוב.

    השבמחק
    תשובות
    1. בקרוב מאוד מאוד :) הם בשלבי תזמון

      מחק
  5. איזה פרק חמוד! טוב, בעצם כל הסדרה חמודה! אני מתה עליה!! כל הכבוד על בחירת הפרוייקט! (אני באוב התלהבות)
    רק שני דברים
    10:25 - אוטרד במקום הוטרד.
    הרבה פעמים אתם רושמים "כאילו" למרות שהיא מיותרת.

    כל הכבוד על העבודה ה-מ-ע-ו-ל-ה ואני מצפה בקוצר רוח לפרק 2!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה :) אשים לב לזה יותר :P
      וכן אכן אוטרד... טעות שלי :)

      מחק
  6. יואוווו אין עלייכםם!! *-* האנימה מספר אחת שיש! D:
    תמשיכו לתרגםםם!!! *-*-*-* ♥

    השבמחק
  7. ההורדות לא עובדות לי....
    אפשר לעלות לצפייה ישירה? או לעלות למקום אחר?

    השבמחק
  8. יש מצב אתם מעלים את הסידרה לאתר אנימה ביט

    השבמחק
  9. זה לא נותן לי להוריד בשום דרך

    השבמחק
  10. אפשר לצפייה ישירה?

    השבמחק
  11. זה לא נותן בכלל להוריד :< אתם יכולים לעשות טורנט בבקשה או לצפייה ישירה? בבקשהבבקשהבבקשה כל כך חיכיתי לזה.><"

    השבמחק
  12. יש אפשרות לעלות את ההורדה שוב? בבקשה, אני ממש רוצה לראות את זה :<

    השבמחק
  13. תוכלו לעלות את הפרקים המתורגמים שיש לכם שוב? זה לא נותן להוריד בשום דרך :< ובכל מקרה אני חוזרת על מה שאמרו בחלק מהתגובות מעליי^ אני ממשש חיכיתי לסדרה הזאת, ואני ממשש רוצה לראות אותהההה אתם נראים כמו קבוצה אדירה, מה קרה לכם? תוכלו להחיות את הקבוצה??

    השבמחק
  14. זה לא הוריד ^.^

    השבמחק
  15. אפשר לעלות את זה לmega?

    זה לא מוריד ואני מתה לראות את
    זה

    השבמחק
  16. הפרקים לא יורדים את יכולים לסדר את זה פליזז

    השבמחק
  17. יש פה תגובות מלפני שנתיים אתם מתכוונים לסדר את זה ביכלל

    השבמחק
  18. אני לא מצליך להוריד אף אחד וגם בשני ובאאאא לייייי ליראות את זה ממששששש

    השבמחק
  19. זה נותן לי להוריד ..
    ואתם יכולים לענות ???

    השבמחק
  20. בבקשה אתם יכולים לישלוח שוב את הקובץ.
    כי הקובץ המקורי לא עובד.

    השבמחק
  21. אתם יכולים לסדר את זה בבקשה???
    יש פו אנשים שמחכים ליראות את הסידרה הזו בקוצר רוח..... וזה פשות חבל שהקישורים לא עובדים!!!

    השבמחק

- Copyright © Usami Subs - Date A Live - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -