פוסטים פופולארים

פורסם על ידי : Unknown יום ראשון, 18 בנובמבר 2012



להורדה לחץ כאן

פרק נחמד מאוד, אני מקווה שפרק 7 יהיה כמו מה שאמור להיות במנגה,
אם כן, יהיה פרק אדיר!

{ 7תגובות-הוסף תגובה- }

  1. תודה רבה :)
    לפי איך שאת מדברת על המנגה בil, כדי לי לקרוא אותה.

    השבמחק
    תשובות
    1. האמת שאני עדיין בהתחלה שלה, אין לי ממש זמן לשבת ולקרוא... אני בצ'אפטר 20 בערך ובנתיים היא אדירה :)
      הרבה יותר טובה מהאנימה לדעתי, ככה שאם אתה חובב מנגות ואהבת את הרעיון הכללי של קוד:ברייקר - קרא! מובטחת לך 100% של הנאה :)

      מחק
  2. תודה רבה,
    דרך אגב את יכולה להעלות להעלות הורדה לשרת.
    ShareBest?
    תודה.

    השבמחק
    תשובות
    1. מי שמקודד את הפרוייקט (חיים) הוא גם מעלה לשרתים, והשרת עשה לו קצת בעיות... אולי יהיה בהמשך, לא מבטיחה. אבל השרת הזה מצויין והרבה יותר מהיר:)

      מחק
  3. אני לא מצליחה להוריד, אתם יכולים לעלות את זה לשררת אחר?

    השבמחק

- Copyright © Usami Subs - Date A Live - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -